2.4.09

Nepovezani snovi

Oh, kako bi bilo biti točka opet.
Jednom sam sanjala da sam točka. Lucidan neki san (premda ne zvuči tako).
Sva moja pitanja i dileme su u tom trenutku 'točko-bivstva' bile savršeno jasne i s ukazanim rješenjima.
Transcendentalno iskustvo, rekla bih.

Da li i drugi u snovima komuniciraju telepatski (nije da je bitno)?
U mojim snovima nitko ne otvara usta, a boje osjećam psihički, a ne vizualno.
Možda tako i slijepi sanjaju. Emocijama.

Za razliku od jave u kojoj ružne stvari (pre)brzo uspijem potisnuti i zakrabuljiti
nekim emocionalno neutralnim do sretnim iskustvima, ružne snove pamtim i prevrćem više nego što je to potrebno. Danima, mjesecima, čak i godinama.

Već godinama ne volim sanjati.
Da sam barem točka

Broj komentara: 5:

  1. Ja bih bila tri točke. Kao jedna bih si brzo dosadila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, ovaj san gdje sam tocka mi spada u top 3.
    1. Kad sam sanjala da sam Ivy iz Zvonili ste milorde, a milordi su propali za vrijeme svjetske krize 30tih pa ih iseljavaju sa imanja bla bla
    2. Točka koja ima odgovor na sva pitanja (polulucidan san)
    3. Svađam se sa Woody Allenom i objašnjavam mu koliko je odvratno oženit svoje posvojče, a ona se hvata za naočale i lamače rukama

    OdgovoriIzbriši
  3. Djevojko, previše gledaš teve. ;-)

    Apropos Woody Allena. So what? Ako su mogli svi oni frajeri iz Staroga zavjeta oženiti svoje KĆERI, zašto ne bi mogao i on svoje POSVOJČE? Tak ti je to s frajerima. Da prostiš, sve bi okrenuli, i matere i kćeri i posvojčad i stjuardesu i prodavačicu.. da ne nabrajam dalje. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, je, malkice previse. Tj. nekad jesam sad vise ne stignem :/

    A Woody... mislim kakvo mu ime takavo mu i nahođenje. I slazem se da su svi isti i zapravo izuzev razuma i palca na rukama i nisu previse evoluirali od majmuna. Ili zeceva.

    OdgovoriIzbriši
  5. He, kaj ćeš.. Služe svrsi. ;-))

    OdgovoriIzbriši