9.6.09

Dragi dnevniče

Srijeda – Dragi dnevniče, oprosti što te dugo nisam pisala. Prošli mjesec sam opet bila na operaciji. Ugrađivali su mi sporootapajući apaurin na mjesto tik uz hipotalamus. Čudno s obzirom da ima već neko vrijeme da sam operirana od mozga. I doktori su rekli da nikada nisu vidjeli ništa takvo, ali garantiraju da će ovaj zahvat uspjeti. Za sada terapija djeluje

Četvrtak – Danas sam provela dan na putu. Čitav dan sam putovala. Bila sam u Kini, Keniji, Katmanduu, Koraljnom otoku. Nisam se ni oznojila.

~
Riječ.
Raširite svoja slatkorječiva usta i pustite da droga potekne.
~

Petak – osjećam se patetično. Želim pisati kao da sam scenarista talijanske doktorske serije. Pa kaže: Dok su sivi auti tutnjali kišnom ulicom, Ona je stajala uz izlog robne kuće fokusirajući me pogledom. Bilo mi je neugodno. Jer kasnim. Trebala sam biti ovdje još pred 4 godine. Ali ja sam u zadnji tren odlučila prepustiti se hedonizmu, sadizmu i mazohizmu. Naposljetku nisam nikako mogla naći ključeve. Zato kasnim.

Subota – E ku'iš ono kažem ja njemu amo se zajebavat. Idemo brijat, ali neee. On sam' sjedi i bleji ko tele u šarena vrata. Jebote ku'iš pa koi ti je racQ. Ka'e on da bi on zuve, ma kak'u zuve majkuti amo brijat stari moj. Ziher je derpe ima i kusur godina e. Nemreš bilivit. NOT

~
Kugla.
Najsavršeniji oblik u prirodi.
Što smo mu bliži to smo si odbojniji.
~

Nedjelja – Slušam AC/DC i psujem ih sve. I tebe dnevniče. I tebe. Svinjo smrdljiva.

Ponedjeljak – danas sam se bavila znanstvenim radom. Prvi korak – postavljanje pitanja. Pitanje: 1. Što je pčelama med; 2. Može li ženska osoba urinirati sa na pola punim mjehurom ako stoji na rukama; 3. Što je odraz u ogledalu ako mu je samo i jedino drugo ogledalo sučelice; 4. Zašto lako zaspemo nakon ručka, a teško nakon večere. Sutra moram dovršit rad

~
Najveća idiotarija modernog doba jest introspekcija.
~

Utorak – Note to myself: kupiti zubni konac. Detalji su bitni.

4 komentara:

  1. :P zubni konac

    OdgovoriIzbriši
  2. Eee, ta talijanska doktorska serija... Imade l' tude zgodnijeh doktora? Tražim si neku sapunicu za gledati a da nije skroz dosadna. Skužila sam da mi to danima godišnjega daje neku strukturu.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Anonimusu hvala na posjeti ;)
    @SchokobananenMuffin - jao, ja sam svake godine sve bliže samoubojstvu kad cujem onu muziku od "Čarolije", a Taljanci kakvi jesu i tamo dobro izgledaju :D.
    Meni je godišnji odmor strukturiran oko kasnovecernjih repriza House, MD dok ostatak dana požrtvovno radim na neradu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni savjest ne da mira ako i preko dana nešto ne odgledam. Btw, jutros sam odgledala novu talijansku. Malo fali dramatike, ali Talijani i crni useljenici su skroz oke, a jezik im je jednako muzikalan. Mislim da su šteli biti što manje nalik sapunici. Je li im to bila dobra odluka? Hm, hm... Remains to be seen. :-)

    OdgovoriIzbriši