27.6.09

Teorija rupa – krajnje neukusni monolog o evoluciji vrsta preko šupka

Već se neko vrijeme bavim mišlju kako je lako moguće da su rupe ključ svega na ovome svijetu. Prestanka života, postanka života i rješenje evolucije.

1. Crna rupa (znanstveni pojam) - nebesko tijelo koncentrirano od mase s gravitacionim poljem tako jakim da čak i izlazna brzina iz najbližih tačaka prekoračuje brzinu svjetlosti. To znači da ništa, pa čak ni svjetlost, ne može izaći iz njene gravitacije.
Slap me twice and call me chimichanga, ali meni to zvuči kao nekakva smrt.

2. Crna rupa (vudi-alenovski pojam) – vagina crne prostitutke kojom ona zarađuje za život. Također mjesto eventualnog nastanka novog života.

http://www.youtube.com/watch?v=tGqrL8hVzXI

Rupe u evoluciji (doslovno) – Pojednostavljeno to bi značilo da što živi organizam ima više prirodnih rupa na svom tijelu to je evolutivno naprednije. Tako npr. riba/komarac ima samo jednu rupu kroz koju jede, koristi za prokreaciju i izbacuje sekrete. Ptica ima dvije rupe – usta i onu na suprotnoj strani tijela. Majmun ima 3 rupe – jednu kroz koju jede i 2 pola metra niže kroz koje se obavlja oplodnja i završna faza metabolizma. I tako dolazimo do čovjeka kod kojeg imamo dvije različite podvrste. Muškog čovjeka koji ima 3 rupe (analogno majmunu) i ženskog čovjeka koji ima 4 rupe (jednu za jelo, jednu za jednu vrstu fekalija, drugu za drugu vrstu i još četvrtu rupu za oplodnju).

3 komentara:

  1. Nešto mi malo ne štima s brojem rupa kod nekih životinja, ali u osnovi nije uopće tako bizarno kako se na prvi pogled čini. Što veći broj rupa, to bolja interakcija s okolišem. Što bolja interakcija s okolišem, to bolja prilagođenost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da... nisam objasnila missing link. Ima li ona rupa uopce ili ima 3 i pol? :))
    Podsjetila me sassumi da postoje jos demencijska rupa, bluz rupa na srcu i slicno, ali sad sam u fazi pickaranja pa mi bolje leze ovakve rupčage :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam mislila da je zadatak smisliti pozitivni pristup rupama. Rupa kao mjesto koje je namjerno ostavljeno praznim da bi se popunilo nečim dobrim i korisnim za organizam. Ili rupa kao način ispuštanja suvišnoga... Rupe su dobre. :-)

    OdgovoriIzbriši